onsdag 10 november 2010

inatt drömde jag en massa och i slutet drömde jag att jag hade prickar på hela kroppen och var sjuk, när jag vaknade mådde jag lika dålig som i drömmen, fast utan prickarna. Körde Filip till bussen men bestämde för att sjukanmäla mig, lr iaf ringa in och kanske komma lite senare. Men när jag väl somnat om, vaknade jag inte igen. Så bestämde mig att försöka jobba in några timmar lite senare ist. Men för att inte bara slösa bort hela dagen gick jag på promenad i snön

 Hej mitt vinterland. Det visar sig att den skogsvägen är mycket läskigare att gå ensam. Men jag fegade inte ur. Lite mer än en halvtimma tog det att promenera och mot slutet var det inte lika roligt längre. Även om jag var påklädd som en stoppad korv frös jag om öron, händer och fötter. Men när man väl kom hem sen var det skönt som bara den!

bestämde mig för o göra lite nytta och dammsög hela huset.
Har världens roligaste hårfärg. en cm utväxt, halva håret är ljusbrunt, topparna nästan svarta och det lyser fortfarande igenom lite lila/rosa. Vet inte hur jag ska göra riktigt, vill inte göra det för mörkt eftersom jag planerar att bli blond om ett tag. Men vill ju inte gå runt o se tokig ut heller XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig