tisdag 9 november 2010

Idag föll första snön, som jag antar att de flesta märkte. Fick rusa ut i kylan och försöka glida iväg med bilen till busshålls platsen där Filip skulle hoppa på bussen. Bra att man vaknar sent när det är så halt ute!
Har varit galet tjurig på senaste tiden, och det är inte likt mig, Filip har trott att han gjort något, stackarn! Men jag känner det själv och jag antar att det är vintern, förklarade det för honom, och när jag är tjurig betyder det bara att jag behöver extra mycket kärlek och kramar! Ändå har jag känt mig ovanligt bra än så länge, vill inte göra så mycket efter jobbet heller, vill bara hem och gosa ner mig, vilket är tråkigt men inte direkt negativt heller.

Idag fick jag sms från H&M, min klänning hade kommit, blev as glad! Att en sån grej kan göra en glad, men aja glad som glad haha. Den sitter som en smäck, men pinsamt att det går ett veck mellan skinkorna så man ser verkligen rumpformen hahaha nästan så jag ville ta en bild på det, men det kan ju anses lite väl.. kanske!?

                               två krampliknande försök att få in hela klänningen på en bild haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig