lördag 6 november 2010

Igår vankades det fest, Mella kom med överraskningen att hon flyttat hem från Norge, äntligen!! Detta skulle firas, tyvärr hade hon migrän och jag ont i magen, så ingen av oss var så peppa när det väl kom till kritan. Bådas smink och hår gick åt helvete, men tillslut blev vi nöjda nog att gå på förfesten. Alkoholen tog inte som det brukar på mig igår. Jag blev typ full i kroppen men inte i huvudet... Det är as svårt o förklara haha jag blir typ seg i kroppen men är helt klar i huvudet. Jag gav upp att komma till alla andras nivå av fylla, så jag höll mig relativt nykter, lika bra då jag känner att det är svårare att kontrollera mig själv, när jag är full på vintrarna (?). Och tvingade min fina pojkvän att komma och sova med mig vid ett på natten, och underbar som han är gjorde han det <3<3

 Jag och Mella har känt varann sen vi var sju. Redan första dagen i första klass blev vi kompisar och har gått i samma klass varje år sedan dess, tills vi tillslut tog studenten tillsammans. Det är 16 år av vänskap och vi har ALDRIG bråkat! -stolta-

              Jag hade på mig min nya favorit mini klänning med svarta strumpor och min hästhovar på fötterna


Mer idag

Det sprang en himla hund lös utmed vägen mellan gnosjö och andestorp :S tänkte ta hem den tills vi hittade ägaren, men den verkade stormtrivas där ute och bet mig i handen när jag försökte klappa den. Den var inte aggressiv och bet inte hårt, bara ett litet nafs att markera att han inte ville följa med hem haha. Ringdepolisen och de har satt ut en anmälan på den.

Saknar du din hund??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig