söndag 31 oktober 2010

Maria Mena - Calm under the Waves

Sunday...bloody sunday! Poff så var helgen över, sitter o har lite söndags blues. Imorgon är första dagen på jobbet, kan inte påstå att jag är jätte exalterad, och det är inte för att jag tycker det är gött o vara arbetslös. Men jobbet i sig, är känt för att vara det tråkigaste någonsin, och jag tjänar inte särskilt mycket. Men jobb är jobb. Börjar bli sjukligt plugg sugen nu!!


Om du också sitter med sunday blues, rekomenderar jag musik av den fantastiska, underbara Maria mena. Hennes röst är len som silke, förbered er på mycket goosebumps! Ska jag sitta här och rekomendera alla hennes bra låtar, som jag brukar när jag lägger upp musik, skulle det ta upp hela jävla bloggen. Ist kan jag länka er till en playlist på youtube, med alla låtar från hennes senaste album Cause and effect. enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig