söndag 31 oktober 2010

halloween

Då hade dagen vi väntat på så länge, äntligen kommit. Jag hade pyntat, gjort jell-o shotsen, fixat giftet och gjort mig iorning och folk började trilla in. Fick hjälpa Peter och Filip med sina kostymer, sedan satte jag igång. Blev rätt kalasfull, hade defensivt inte behöv tv¨drinkar och en shot på higgins, men tack ändå oscar XD fick världens helikopter fylla på efterfesten och har massa minnesluckor hahaha. Jösses! Tog hela lördagen att återhämta mig från baksmällan, helt sinnes sjukt! Det var iaf sjukt roligt, som vanligt med gänget. Jag tackar alla som kom på förfesten och hoppas ni hade kul. Nu kommer bildbomb

KABOOM:
The hostes with the mostest
Me and my (cave)man
sandro the zombie o kimberly
jag o min vän draculla


hipponudle XD


two dead sexy chicks (lol)


sandro the zombie hittade ngt soft and fluffy

mys



the riddler busig
vi avslutar med drakulla XD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig