fredag 29 oktober 2010

till mina "fans"


 På senaste tiden har jag fått en del väldigt smickrande "fan mail". Till dessa patetiska stackare, har jag några ord. Bara så ni vet så skrattar jag åt era patetiska små försök att trycka ner mig, för varje sorgligt litet meddelande jag får, får jag säkert 20 väldigt mycket trevligare komplimanger. Och jag är väldigt stark person, så tro inte att era små ord gör någon skada. Sånt beteende är klart tecken på avundsjuka, så jag tar det bara som en komplimang. Men jag antar att ni kommer fortsätta, blir det för mycket får jag la helt enkelt ta bort så anonyma inte kan skriva till mig, lite tråkigt för det finns många anonyma som kommenterar mycket trevligare kommentarer. Så kort sagt, jag tycker ni är patetiska och sorgliga små människor. Jag tycker igentligen synd om er, då ni troligen har väldigt dåligt självförtoende. Hoppas för Er skull ni växer upp snart.
xoxo äckliga råttan

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig förstått det här med att vara anonym och inte kunna stå för sin egna åsikt. Jag lägger inte ens energi på anonyma åsikter. Känns onödigt på något sätt.

    SvaraRadera

uttryck dig