måndag 1 november 2010

vrede!!

Första dagen på jobbet avklarad... fy..fan.. va tråkigt!! men inte särskilt tungt, rätt chill o schyssta människor, hade ju varit värre om det varit massa fittiga kärringar! Det var en rätt lugn o relativt känslolös dag, tills jag kom hem och skulle sätta mig på min sprillans nya dator. Är det något som gör mig förbannad, så är det elektronik, jag är SÄKER på att all elektronik har gaddat ihop sig emot mig, och bara jävlas! Inte för o låta paranoid haha. Skiten funkar inte som vanligt, trycker på internet, den laddar.. inget händer. Trycker igen, den laddar.. inget händer.. WTF!? sitter o trycker på allt möjligt och försöker lösa vad det nu är för problem. Tyvärr så har jag ärvt den finska vreden, så tillslut slängde jag datorn.. dock i sängen så den tog ingen skada, det bara kändes bra. Sen sparka jag i väggen, och dampade på den stationära datorn, innan mamma kom och räddade dagen. Så nu sitter jag här o har ont i huvudet för att jag var så arg >.< suck.

OH och måste ringa de inkompitenta familje läkarna också, de skulle ha hört av sig veckan efter med mina provresultat, det var två veckor sen. Först ska den tydligt oerfarna läkaren tortera mig med nålar, hon inte kunde hantera, sen ska de glömma mig också, GRRR! Jag behöver mat, så mitt humör kan bli lite bättre haha så det ska nog mammas goa mat fixa nu. Min mamma är BÄST!

Nu önskar jag min Dose var här, så jag kunde krypa ner i hans famn och låtsas att denna dagen inte hände.

-------------------------------------NEGATIVITETS BÄRRIÄR------------------------------------------

SÅ!.. nu har jag ätit o känner mig mycket mer positiv, dock lite putt :( MEN IAF!
DAGENS HA BEGÄR:  120 färger och penslar, du SKA bli min!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig