tisdag 2 november 2010

Stormhold - Stormhold "OFFICIAL" (FULL HD)


 Ska jag sätta upp band på min blogg, som är bra men som inte är så kända. Så kan jag ju faktiskt inte glömma Stormhold (och jag tyckte det var ett major D'oh moment att glömma sätta upp solitude). Speciellt när de har en helt grym video o allt! Bandet består av Filip peterson, Jan fritjofsson, oscar kroon, eddie stark och Robin hermansson. De har bl.a blivit intervjuade och spelat live på p4, och det var minst sagt grymma. De har även spelat förband för Crash diet och Bullet, och blivit kallade smålands nästa storband.
Det ser ljust ut för grabbarna. kämpa på!




Mer idag.

Det har varit en mycket bättre dag idag, än igår. Tack o lov! Jobbet var tråkigt som vanligt och inte mycket som händer. Men idag kommer min underbaring, och det är la det enda som gör idag bättre än igår igentligen. 

Asså seriöst, på jobbet. De använder sig av något lamt lapp system, man ska hålla räkning på alla små grejer man gör, och på hur många timmar, och skriva upp det på en liten post it lapp, man lämnar till chefen i slutet av dagen, känns jätte oproffsigt! Dessutom så är hela fabriken, om man kan kalla det de, bara ett stort rum, så när det kommer lastbilar öppnar de stora dörrar, och inte är det ngt som hindrar kylan att komma in till rummet, så det blir helt svinigt kallt, och de har inte bråttom med o stänga skiten, så sitter o fryser hela jävla dagarna! och får bara 99 kr/tim, och får inte jobba över något. Så kasst!! Må jag hitta något bättre snart!!
Annars så sitter jag bara o väntar på två grejer nu, Filip och på att auktionen på tradera ska avslutas, håller tummarna som fan! hoppas hoppas hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig