onsdag 3 november 2010

Dag tre på nya jobbet avklarad. Tråkigt, men det gick fort som fan idag!! Är på allmänt bra humör idag. Hämtade mitt körkort, som en vänlig själ hittat på gatan o tagit med sig hem, så nu har jag det igen, måste bara ha nytt bank kort.. suck, gör aldrig en egen läderpung att ha som handväska på maskerad, de suger!



Idag hittade jag Den röda klänningen, har letat efter en snygg röd klänning i ett par veckor. Och billig är den med, H&M is the sheiss! Hittade as mycket snyggt när jag var på deras hemsida, faaan jag som vill hålla i pengarna, kommer inte kunna låta bli o shoppa! Plus att jag betalade sminket jag vann på tradera, kan inte vänta tills jag får hem den!! Då ska jag smink loss som satan, då går ingen säker!

TITTA VA KEEEWL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig