måndag 8 november 2010

skeletor

Då hade man gått igenom ytterligare en dag, en allmänt känslolös sådan, men har varit pigg och positiv idag, det var skönt! Har suttit mycket i mina egna tankar medan jag jobbat, och det är så jag gillar det, men det var inget som gick igenom skallen som jag kände för o lägga upp här, så det får bli ett tråkigt inlägg idag. Håller tummarna för att Underbaringen ska komma hit ikväll. Firade honom igår, pajken fyller 22 idag!

Har dock blivit sjukt smal, och jag fattar inte varför, jag som äter så sjukt mycket! Äter gröt vid 06:00 på morgonen, två mackor vid 09:00, lunch vid 12.00 och då brukar jag få i mig mest, frukt vid 15.00 och sedan mat hemma efter 16.00 och om jag skulle vara hungrig innan jag lägger mig tar jag ett rostat bröd lr ngt, bara för o stilla hungern, för jag kan inte somna om jag är hungrig. Alltså äter jag fem-sex gånger om dagen :s Det är iofs så man ska äta har jag hört, många mindre mål om dagen, men jag har la ätit så hela året tror jag, ändå har jag plötsligt blivit as smal, och alla säger det! Var tvungen o jämn föra två bilder, en från i sommras och en från igår:
Den vänstra är från i Maj i år, och den högra från igår. Man var ju sjukt mycket rundare innan! Jag klagar inte, gillar när man ser mina kindben, men får ju inte gå o bli smalare, och lixom... varför?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig