fredag 22 oktober 2010

Solitude - Last Division


 Idag skulle jag sanera mitt rum, och letade musik att lyssna på. Hittade min solitude ep som jag inte lyssnat på sen.. jag o Peter jobbade en lördag, för ett par veckor sen. Då kom jag på... Hur fan kan jag sätta upp okända band på min blogg, och inte sätta upp solitude? major D'oh moment!  Jag vet igentligen inte ett skit om dessa pojkar, förutom att de är väldigt bra, och jag hade väldigt, väldigt kul på deras spelning på Sigges, för några veckor sedan. 
Innuti epn står deras namn iaf. Patrik Larsson sjunger, Dennis Warelius sjunger och spelar gitarr, Christoffer Apell spelar gitarr, Niclas Staberg spelar basen och William Turner sitter vid trummorna, jag vet också att de kommer från Värnamo. Epn heter The revival och har 4 låtar. Last division, The revival, When memory calls och Break through. Håll ögonen öppna, jag tror detta bara är början för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uttryck dig